Ik wil inloggen op MijnIncasso, maar het lukt niet.

Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen op MijnIncasso niet lukt:

  • Jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet juist ingevuld. Controleer zowel je gebruikersnaam als je wachtwoord op typfouten. Zowel het wachtwoord als de gebruikersnaam zijn hoofdlettergevoelig.

  • Wachtwoord: Jouw wachtwoord heb je zelf gekozen bij het aanmaken van jouw MijnIncasso account. Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik op 'Wachtwoord vergeten'. LET OP: Na 3 mislukte pogingen zal je account worden geblokkeerd voor 30 minuten. Als je na meer dan 3 pogingen klikt op ‘wachtwoord vergeten’, dan zal er niets gebeuren. Oplossing: wacht 30 minuten, en klik dan nogmaals op: ‘wachtwoord vergeten’.

  • Je ontvangt een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.

  • Gebruikersnaam: Jouw gebruikersnaam heb je zelf gekozen bij het aanmaken van uw MijnIncasso account en betreft altijd een e-mailadres. Bent jij je gebruikersnaam vergeten? Dan kunt je contact opnemen met GGN op 088-3314501. Onze telefonische openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

  • Is er een storing of er vindt onderhoud plaats aan MijnIncasso:

    • Bij de melding van een storing kun je het beste op een later tijdstip opnieuw inloggen. Onze medewerkers kunnen jou door de storing ook telefonisch geen inhoudelijke informatie geven.
    • Bij de melding van onderhoud kun je op een later tijdstip opnieuw inloggen. Jij kunt ook telefonisch contact opnemen met één van onze medewerkers op 088-3314500. Onze telefonische openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
GGN MijnIncasso is onderdeel van GGN