Als je al een account hebt, kan je inloggen via MijnIncasso. Om een account te maken, heb je een registratiecode nodig die in de eerste brief die je van GGN hebt ontvangen staat. Als je deze kwijt bent, kun je contact opnemen met GGN op telefoonnummer 088-3314501 voor een nieuwe registratiecode.
We moeten in verband met privacy je persoonlijke gegevens controleren. Als deze gegevens onvolledig of niet juist bij ons bekend zijn, kan het zijn dat een account maken of inloggen niet lukt.
Lukt het niet om te registreren of in te loggen, neem dan contact op met GGN op telefoonnummer 088-3314501.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je het wachtwoord voor MijnIncasso bent kwijtgeraakt of dat je deze na een lange tijd bent vergeten. Als het even niet meer lukt om in te loggen, is het mogelijk om het wachtwoord te resetten. Je kunt dan een nieuw wachtwoord verzinnen waarmee je wel kunt inloggen. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
Jouw wachtwoord wijzigen
- Ga naar de inlogpagina van MijnIncasso.
- Klik op de tekst ‘Wachtwoord vergeten?’.
- Vul het e-mailadres in waarmee je eerder het account hebt aangemaakt/geregistreerd.
- Je ontvangt direct van ons een e-mail met een weblink om het wachtwoord te resetten. Let op, de e-mail kan in je spambox terechtkomen. Ontvang je geen e-mail, controleer dan eerst de spambox.
- Klik op de link in de e-mail en verzin een nieuw wachtwoord.
- Je kunt vanaf nu weer inloggen met het door jou gekozen nieuwe wachtwoord.
Heb je geen e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan kan het zijn dat jouw account tijdelijk geblokkeerd is. Wacht minimaal 30 minuten en herhaal vervolgens de bovenstaande stappen. Als je daarna nog steeds geen e-mail ontvangt, kun je contact opnemen met GGN op het telefoonnummer 088-3314501.
Om een MijnIncasso account aan te maken heb je de brief of e-mail van ons nodig waarin wij een registratiecode sturen. Zonder deze code kun je geen account aanmaken. Heb je geen brief of e-mail van ons ontvangen met een registratiecode? Neem dan contact met ons op: 088 3314500. Wij sturen jouw vervolgens direct een e-mail of brief met een registratiecode.
Naast de registratiecode of link moeten wij beschikken over voldoende persoonsgegevens van jou. Wij moeten i.v.m. privacygevoeligheid namelijk controleren of we voor de juiste persoon een account aanmaken. De gegevens die wij gebruiken om jouw identiteit te controleren zijn:
- je adres
- je geboortedatum
- je e-mailadres
- je telefoonnummer
Wanneer wij over minder dan 2 van bovengenoemde persoonsgegevens beschikken, is het maken van een MijnIncasso account niet mogelijk. Je kunt contact met ons opnemen op 088 3314500 om je persoonsgegevens aan te vullen. Direct hierna kun je een account aanmaken.
Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen op MijnIncasso niet lukt:
-
Jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet juist ingevuld. Controleer zowel je gebruikersnaam als je wachtwoord op typfouten. Zowel het wachtwoord als de gebruikersnaam zijn hoofdlettergevoelig.
-
Wachtwoord: Jouw wachtwoord heb je zelf gekozen bij het aanmaken van jouw MijnIncasso account. Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik op 'Wachtwoord vergeten'. LET OP: Na 3 mislukte pogingen zal je account worden geblokkeerd voor 30 minuten. Als je na meer dan 3 pogingen klikt op ‘wachtwoord vergeten’, dan zal er niets gebeuren. Oplossing: wacht 30 minuten, en klik dan nogmaals op: ‘wachtwoord vergeten’.
-
Je ontvangt een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
-
Gebruikersnaam: Jouw gebruikersnaam heb je zelf gekozen bij het aanmaken van uw MijnIncasso account en betreft altijd een e-mailadres. Bent jij je gebruikersnaam vergeten? Dan kunt je contact opnemen met GGN op 088-3314501. Onze telefonische openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
-
Is er een storing of er vindt onderhoud plaats aan MijnIncasso:
- Bij de melding van een storing kun je het beste op een later tijdstip opnieuw inloggen. Onze medewerkers kunnen jou door de storing ook telefonisch geen inhoudelijke informatie geven.
- Bij de melding van onderhoud kun je op een later tijdstip opnieuw inloggen. Jij kunt ook telefonisch contact opnemen met één van onze medewerkers op 088-3314500. Onze telefonische openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Account aanmaken
Wanneer je nog geen account hebt op Mijn Incasso, moet je deze eenmalig activeren. Dit doe je via de knop 'account activeren'.
Dan vul je je registratiecode in. Deze staat in de brief die je van ons hebt ontvangen. Klik op het vakje voor 'Ik ben geen robot' en klik dan op 'volgende'.
Vul in het scherm je postcode in met een spatie tussen de cijfers en letters. Bijvoorbeeld 1234 AB. Klik dan op 'volgende'.
Vul je geboortedatum in en klik dan op 'Volgende'.
Vul je e-mailadres in. Dit wordt ook je gebruikersnaam. Klik dan op 'Volgende'.
Je krijgt nu een e-mail op het ingevulde e-mailadres. Daarin staat een link om een wachtwoord te kiezen en je account te activeren. Klik op die link. Er opent een scherm waarin je een wachtwoord aan kunt maken. Wanneer je het wachtwoord hebt ingevuld, klik je op 'Wachtwoord wijzigen'.