Contact
Hoe kan ik contact opnemen met GGN?

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met ons.

  1. Op MijnIncasso kunt u:

    • de mogelijkheden voor een betalingsregeling bekijken en direct een voorstel naar ons sturen
    • via iDEAL gemakkelijk en snel een betaling aan ons overmaken
    • een overzicht van uw dossier(s) inzien en een specificatie hiervan downloaden
    • inzien welke kosten u kunt voorkomen
    • uw (adres)gegevens wijzigen
    • bezwaar maken tegen de vordering, de gemaakte kosten of (de hoogte van) de beslagvrije voet
  2. Via het contactformulier uw vraag aan ons stellen. Per onderwerp geven wij uitleg over de eventuele bewijsstukken die toegevoegd moeten worden en de verwachte reactietijd.

  3. Wij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 088-3314500.

  4. U kunt een e-mail sturen naar info@ggn.nl. Zet altijd uw dossiernummer(s) in de onderwerpregel. Let op: onze reactietijd op e-mails is altijd langer dan onze reactietijd via MijnIncasso of het contactformulier.

  5. U kunt ons een brief sturen naar:

    GGN mastering credit
    Postbus 19212
    3001 BE Rotterdam

Zet altijd uw dossiernummer bovenaan uw brief. Let op: onze reactietijd per brief is altijd langer dan onze reactietijd via MijnIncasso of het contactformulier.

Hoe kan ik mijn (adres)gegevens wijzigen?

Je kan op verschillende manieren je (adres)gegevens wijzigen:

  • Via ons contactformulier kun je jouw adreswijziging doorgeven. Kies voor de optie ‘ik heb een andere vraag’ en geef ons in de opmerkingen je nieuwe adres door.
Ik heb een vraag gesteld per post/mail/telefoon, maar heb nog geen reactie ontvangen

Wij willen natuurlijk graag je vraag zo snel mogelijk behandelen. Het is echter afhankelijk van de soort vraag hoe snel dit mogelijk is voor ons:

Onderwerp vraag

  • Betalingsregeling:

    • Via MijnIncasso: 5 werkdagen
    • Via het contactformulier: 5 werkdagen
    • Via e-mail: 8 werkdagen
    • Via post: 10 werkdagen

  • Bezwaar/betaalbewijs:

    • Via MijnIncasso: 10 werkdagen
    • Via het contactformulier: 10 werkdagen
    • Via e-mail: 13 werkdagen
    • Via post: 15 werkdagen

      LET OP: Wanneer wij het bezwaar met de opdrachtgever bespreken, kan dit langer duren.

  • Beslagvrije voet:

    • Via MijnIncasso: 14 werkdagen
    • Via het contactformulier: 14 werkdagen
    • Via e-mail: 17 werkdagen
    • Via post: 19 werkdagen

  • Andere vraag:

    • Via MijnIncasso: 10 werkdagen
    • Via het contactformulier: 10 werkdagen
    • Via e-mail: 13 werkdagen
    • Via post: 15 werkdagen
Ik wil uitleg over de dagvaarding die ik heb ontvangen.

Als je een dagvaarding hebt ontvangen, betekent dat dat je bent opgeroepen om te verschijnen in een rechtszaak. Je hebt dan drie opties:

Je bent het eens met de vordering en je kan het openstaande bedrag direct betalen
Als je het eens bent met de vordering is het de beste keuze om het gehele openstaande bedrag vóór de rechtszitting volledig te betalen. Als dat gedaan is, gaat de rechtszaak niet door, waardoor je hoge kosten bespaart. Het openstaande bedrag vind je dikgedrukt op bladzijde 5 van de Dagvaarding (kan soms iets afwijken).

Je bent het eens met de vordering, maar je kan het openstaande bedrag niet in één keer betalen 
Als je het eens bent met de vordering, maar deze niet in één keer kan betalen, is het verstandig om een betalingsregeling te treffen. Dit kan via MijnIncasso of telefonisch met één van onze medewerkers via 088-3314500. LET OP: De rechtszaak zal doorgaan, ook als je een betalingsregeling treft. Je betaalt dan ook de kosten van de rechtszaak.

Je bent het niet eens met de vordering 
Als je het niet eens bent met de vordering, is het het beste om bezwaar te maken. De instructies hiervoor kan je vinden in de dagvaarding, onder het kopje ‘Om’, deze vind je meestal op pagina 5 of 6.

Ik wil uitleg over de overbetekening die ik heb ontvangen

Op het voorblad van een overbetekening staat ‘betekening executoriaal derdenbeslag’. Dat betekent dat er beslag is gelegd op (een deel van) jouw inkomen, banktegoed of goederen.

Op het moment dat er beslag is gelegd op je inkomen, krijg je de beslagvrije voet uitgekeerd. De beslagvrije voet is een deel van je inkomen wat je zelf ontvangt, zodat je kan rondkomen. Alles wat je meer ontvangt dan de beslagvrije voet zal worden ingehouden. Het kan zijn dat je vindt dat je niet genoeg krijgt om rond te komen. In dat geval is het slim om de beslagvrije voet opnieuw door ons te laten berekenen. Je kan daarvoor contact met ons opnemen.

Als er beslag is gelegd is het nog steeds mogelijk om een betalingsregeling naast dit beslag te treffen. Het is wel zo dat het beslag blijft liggen totdat het hele openstaande bedrag betaald is.

Het is ook mogelijk om de overbetekening via de telefoon uitgelegd te krijgen. Je kunt ons bereiken op 088-3314500.

Kan ik voor iemand anders contact opnemen?

Het is mogelijk om contact op te nemen voor iemand anders, maar alleen op voorwaarde dat er eerst een schriftelijke machtiging door GGN is ontvangen hiervoor. Een schriftelijke machtiging is een ondertekend document waarop staat dat je iets namens iemand anders mag doen. Bij deze schriftelijke machtiging is een kopie van jullie beide legitimaties nodig. 

Waar zijn de vestigingen van GGN?

Op onze contactpagina vind je een overzicht van onze vestigingen.

GGN MijnIncasso is onderdeel van GGN