Ik heb al aan GGN betaald

Heb je al betaald aan GGN, maar toch nog een brief van ons ontvangen? Er zijn 3 mogelijkheden die gebeurd kunnen zijn:

  1. Je betaling is door ons ontvangen, maar was nog niet verwerkt in het dossier op het moment dat de brief werd verstuurd.
  2. Je betaling is gedaan onder vermelding van een verkeerd dossiernummer of aan een verkeerd rekeningnummer.
  3. Je hebt niet betaald volgens de afgesproken betaalcondities. Dit kan betrekking hebben op de hoogte van het bedrag of de afgesproken betaaldatum.

Uiterlijk drie dagen na de betaling kun je de betaling terugzien op MijnIncasso.

Kun je jouw betaling niet terugvinden op MijnIncasso en is het ook niet door GGN naar je teruggestort?

  • Log in op MijnIncasso en ga naar de vordering waarin je hebt betaald. Maak vervolgens een bezwaar aan en kies voor de reden: ‘Ik heb al betaald en stuur hierbij het betaalbewijs’. Voeg je betaalbewijs als bijlage toe. Wij verwachten binnen 10 werkdagen te reageren.
  • Ga naar ons contactformulier en kies voor de optie: ‘Ik heb al betaald en stuur hierbij het betaalbewijs’. Voeg je betaalbewijs als bijlage toe. Wij verwachten binnen 10 werkdagen te reageren.

LET OP: Op het betaalbewijs moet in ieder geval de volgende informatie zichtbaar zijn:

  • de betaaldatum
  • de naam van de rekeninghouder
  • het rekeningnummer waarmee betaald is
  • het rekeningnummer waaraan betaald is
  • het bedrag
  • de omschrijving
GGN MijnIncasso is onderdeel van GGN