Wegens onderhoudswerkzaamheden aan de GGN systemen is MijnIncasso op zaterdag 15 december 2018 van 08:00 uur tot 12:00 uur niet beschikbaar. Excuses voor het eventuele ongemak.

GGN DISCLAIMER

GGN besteedt uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens op haar website. De gegevens getoond op deze website zijn echter aan verandering onderhevig. GGN garandeert niet de foutloze werking of ononderbroken toegankelijkheid van de website. GGN kan dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor enige onvolledigheid of onjuiste informatie die middels deze website wordt gevonden. GGN aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan uit het bezoeken van deze site of voor schade ontstaan uit verleende diensten dan wel aangeboden of verwezen content.

Veelgestelde vragen

Wat is MijnIncasso en hoe kan het mij helpen?

MijnIncasso is de online oplossing die u helpt om al uw incassozaken zélf te regelen.

  • Direct online betalen

U kunt voor één of meerdere dossiers veilig en snel aan ons betalen via iDEAL. Uw betaling is binnen 1 uur zichtbaar in uw dossier(s).

  • Een regeling afspreken

Is betaling in één keer niet mogelijk? Wij laten u zien voor welk(e) dossier(s) u een regeling kunt afspreken en wat het minimale bedrag van uw voorstel moet zijn. Na het versturen van het voorstel ontvangt u binnen 5 werkdagen per e-mail een reactie op uw voorstel.

  • Specificatie van uw dossier(s) opslaan

U kunt eenvoudig een specificatie van één of meerdere dossiers opslaan als PDF. Zo houdt u het openstaande en het afbetaalde bedrag dus zelf in de gaten.

  • Voorkom extra kosten

Wij leggen uit op welke momenten in het incassotraject er extra kosten in rekening worden gebracht en hoe u deze extra kosten kunt voorkomen.

  • Stand van zaken

U ziet per dossier wat de stand van zaken is. Zo weet u in welk dossier u actie moet ondernemen en in welk dossier u niets hoeft te doen.

  • Overzicht betalingen

U vindt per dossier een overzicht van de betalingen die u gedaan heeft. Uw betalingen zijn binnen 1 uur zichtbaar in uw dossier.

  • Uw gegevens wijzigen

U kunt uw nieuwe adres, telefoonnummer, e-mailadres en rekeningnummer doorgeven aan ons.

  • Veelgestelde vragen

Wij geven antwoord op alle veelgestelde vragen. Hierdoor weet u wat u in uw situatie het beste kunt doen.

  • Bezwaar maken

U kunt eenvoudig bezwaar maken tegen de inhoud van een dossier. Wij helpen u hierbij door aan te geven welke soorten bezwaar mogelijk zijn en welke bewijsstukken u mee moet sturen. Uw bezwaar kan hierdoor direct door ons in behandeling genomen worden.

Ik kan niet ineens betalen, kan ik een regeling afspreken?

Wanneer u het bedrag dat u verschuldigd bent niet in één keer kunt betalen, dan is het in veel gevallen mogelijk om een betalingsregeling af te spreken. Wij zijn niet verplicht om een betalingsregeling af te spreken, maar wanneer de afspraken met onze opdrachtgever dit toestaan is dit zeker een mogelijkheid bij ons.

 

Voor het treffen van een betalingsregeling kunt u:

  • op MijnIncasso inloggen. Ga naar “Mijn dossier(s)” en klik op “Ik wil een regeling afspreken”. Hier ziet u gelijk per dossier of er een regeling mogelijk is en wat het minimale maandelijkse bedrag is. Na het versturen van het voorstel ontvangt u binnen 5 werkdagen per e-mail een reactie op uw voorstel.
  • op https://contact.ggn.nl ons contactformulier invullen. Wij sturen u binnen 5 werkdagen een bevestiging of afwijzing van de voorgestelde betalingsregeling.

Ik wil wel betalen, maar het lukt me echt niet, wat kan ik doen?

 

Neem in alle gevallen contact met ons op. U krijgt door het aanmelden bij schuldhulpverlening géén uitstel. Pas nadat u een betalingsregeling met ons heeft afgesproken, óf wanneer wij van een schuldhulpverlenende instantie een verzoek voor een specificatie van uw schuld(en) ontvangen, kunnen we uw dossier(s) on hold zetten. Tot die tijd loopt uw dossier door en kunnen we besluiten om u te dagvaarden en/of beslag te leggen.

Alle veelgestelde vragen

GGN DISCLAIMER

GGN besteedt uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens op haar website. De gegevens getoond op deze website zijn echter aan verandering onderhevig. GGN garandeert niet de foutloze werking of ononderbroken toegankelijkheid van de website. GGN kan dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor enige onvolledigheid of onjuiste informatie die middels deze website wordt gevonden. GGN aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan uit het bezoeken van deze site of voor schade ontstaan uit verleende diensten dan wel aangeboden of verwezen content.